PIP

Har precis kommit hem från Frida och Roger.. Sitter nu och lyssnar på Those dancing days, såå bra.
Förutom att lämna av det mesta av min packning i husbilen satt vi även och planerade Putte i parken-festivalen som är  i Karlskoga i slutet av juli. Tur att man har en mycket uppdaterad och informerande bror för annars hade vi kanske nästan totalmissat denna höjdpunkt. Till Putte i parken kommer nämligen mycket bra musik jag vill lyssna och se på, som t.ex. Håkan Hellström, Those dancing days, Magnus Uggla, Timo Räisinen, Adam Tensta, Familjen och några till som känns helt OK. Ser fram emot detta och hoppas det kan bli av.

Men först blir det Grebbestad!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker jag du borde skaffa dej, hon är helt underbar... :)

2008-07-10 @ 11:57:04
URL: http://lindagerdin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Familjen var för övrigt också förband på Kents konsert i LLA, men jag tyckte dock inte att de var så bra.

2008-07-22 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0