Ryck upp dig!

Än så länge har den här veckan varit ganska trög... Vardagen kontrasterar så starkt med den långlediga helgen och man blir lite sådär allmänt låg och längtar mest tillbaka. Men vissa fina saker sker också. Bland annat de här:

* Jag kom in på PA-programmet i höst.
* Jag trivs och mår otroligt bra på det ena jobbet. (Ni som känner mig kan nog räkna ut vilket av dem).
* På torsdag ska jag ut och äta och sen gå på Mamma Mia-filmen med 8 fina människor (familj & nära släkt).
* På fredag ska jag ha myskväll med Carro, Frida och kanske nån mer.
*Jag hittade nya fräscha träningskläder idag för 350 kr på rean. En T-shirt och ett par byxor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis gumman att du kom in! Gud vad roligt! Du verkar ha ett par mysiga dagar framför dej. Kul att du trivs på jobbet också.. Antar att det inte är där vi är kollegor :P Puss & Kram

2008-07-16 @ 16:44:37
URL: http://lindagerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0