Sommarvikariat

Idag har jag varit på Charlottamottagningen och blivit varm i kläderna inför nästa vecka då jag ska vikariera där i fyra veckor. Det är ett helt otroligt trevligt jobb tycker jag. Men det är faller sig väl ganska naturligt när både arbetsplatsen och de man arbetar med är så trivsamma. Idag lärde jag mig att skriva ut remisser också, så nu får vi se om jag kan göra det sen. Det var något jag inte gjorde förra året nämligen..
Det enda negativa är att det inte innebär fler timmar. Men då är det tur att man har ett annat extrajobb vid sidan av såklart.

Nu blir det IKEA. Vi är i stort behov av persienner eller rullgardin nu när jag måste gå och lägga mig lite tidigare än vanligt framöver!

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh, ska du sommarjobba hos våra mammor? Så trevligt.. Jag kan verkligen hålla med om att stämningen där är riktigt najs. :)

2008-07-01 @ 19:11:41
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0