Myran

I år blir första gången jag inte firar midsommar med familjen och de vanliga som brukar vara med. Vad ska jag göra då? Jo jag ska jobba men är faktiskt inte bitter över just det. Känns tråkigt att inte få fira midsommar på det fina viset som man brukar men just eftersom folk ändå är ute på vift och roar sig i andra kulturer så kan jag väl lika väl jobba.
Jag får också ibland påminna mig om vad de sa till mig på intervjun för jobbet jag har just nu, nämligen: "Du är beredd på att det här arbetet innebär att man jobbar när alla andra är lediga, det är främst då vi behövs". Hehe...
Inatt har jag också gjort en stängning igen och det gick så himla bra.
Nu är jag bara jätteslö och tycker att vedugnen och "Big love" är två väldigt goda komponenter denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0