PA

Ikväll ska jag på personalmöte igen fast den här gången även med "styrelsen". Jag tycker att personalmöten är ganska roligt. Antar att det beror på att personalfågor intresserar mig och därför har jag också sökt Personal- och arbetslivsprogrammet till hösten. På ett jäktigt jobb som mitt uppskattar man verkligen de gångerna som bara personalen ses under lugna förhållanden och pratar lite allmänt om hur det funkar osv.. Väldigt viktigt med sånt här helt enkelt.
För övrigt jobbar jag bland annat två stängningar den här veckan vilket innebär 9 och en halv + 9 och en halv timme igen = pengar. På lördagen ska Carro firas som fyller 20 år imorgon så det blir en bra avrundning på en effektiv vecka.

Kanske lyckas skrapa ihop något inlägg innan dess dock.. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0