Radioprat



Sommar i p1 och de här vill jag absolut inte missa:

JUNI

21 Fredrik Lindström - programledare, författare
26 Maj Briht Bergström-Walan - sexualforskare, psykolog

JULI
12 Tina Nordström - kock
14 Åsa Nilsonne - psykiater, professor, författare
20 Robyn Carlsson - sångerska, låtskrivare
27 Jens Lapidus - författare, advokat

AUGUSTI
1 Annika Norlin - artist, låtskrivare, journalist
14 Mia Skäringer och Klara Zimmergren - komiker, radiopratare


Troligtvis kommer jag lyssna på många fler än dem. För mig okända författare, journalister och föreläsare kan vara intressanta till exempel. Rent spontant ser jag mest fram emot Annika Norlin som sommarpratare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0