Söndagsdjupingar

Idag har jag jobbat i 9 & en halv timme så jag är ganska slut.. Det är mycket nya människor på helgerna nu, som ska lära sig allt inför sommarjobb och så, och då blir det lite extra rörigt. Fast det är roligt med nytt ibland också.

Jag har i alla fall hunnit med att se "Into the wild" ikväll också... Den var bra! Djup, lugn och tänkvärd.. helt lagom den här kvällen. Filmer som t.ex. den här och även "The beach" (som är inspelad på en Thailändsk ö) får mig att inse vilken mjäkig mes jag är. Jag vågade inte ens följa med på trackingen i Thailand på Koh talu.. Jag vill ju också vara en passionerat hängiven natur- och äventyrsälskare men istället är jag en alldeles för bekväm "hemma-är-bäst" toffel. Jag kan i alla fall stå för det, istället för att låtsas om något annat.

Jag tycker ni ska se filmen i alla fall, den var uppfriskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0