Fjanthanna is back

Jo jag känner mig lite fjantig faktiskt, men jag kan stå för det. Har börjat kolla på nya säsongen av One tree hill äntligen! Josef har snackat om den innan, men inte förrens nu har ja finally plöjt igenom 6 första avsnitten.. Känns väldigt mycket "back in the days" på ett bra sätt. Sitter å grinar som vanligt åt extremt överdrivet romantiska, sorgliga och allmänt löjliga repliker. Men, det finns ju gott om 20+ tjejer (och killar?) som kollar på exempelvis Gossip girl, så jag kan väl komma undan med One tree hill då kanske. Gossip girl är ju extremt töntigt på nåt vis, är det inte det? Det är kanske främst heta killar som lockar, vad vet jag... Föredrar Nathan Scott jag. Fast Seth Cohen ligger alltid etta, så honom får vi inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0