En dippsås till dina pommes kanske?

Jag har haft en intensiv, ganska lång jobbhelg så det har verkligen inte hänt något roligt alls.
Eller jo en rolig grej, jag fick med mig två biobiljetter hem från jobbet tack vare att vårt lag (6 personer i varje) vann merförsäljningstävlingen.
Merförsäljning innebär t.ex. en dippsås eller plusmeny extra till menyerna. Desto mer man säljar desto bättre procent och nu hade tydligen mitt lag haft högst procent sammanlagt. Så tack tack, det var ju trevligt. Trist att jag var sämst i vårt lag dock, vilket jag i och för sig kan skylla på diverse faktorer men nu ska jag inte göra det utan bara vara nöjd.
Det får nog bli Patrik 1,5 någon dag i veckan. Har redan sett flera av de andra som går nu och som är de enda som känns hyffsat bra.

Hoppas att ni andra haft en fin helg!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0