Men ett hjärta då..?

En fredag alldeles ensam här hemma... Det tycker jag inte alls om faktiskt. Särskilt inte när jag ska jobba i helgen och Micke ska vara ledig. Dumt när helgerna kommer i otakt mellan oss.
Jag åt pasta förut på Vero med Johanna så det blev mitt sällskap för dagen, inte fy skam det heller. Sen köpte jag med två viner hem och jag funderar ärligt talat på att dricka lite av det ena till idol. Ensam framför idol med ett glas vin, Misärvarning.

Pratade nyss med Felicia på jobbet och hon ville att jag skulle komma in lite tidigare imorrn och fixa en massa ballonger och sen sitta och ansiktsmåla barnen. Det är nämligen familjehelg, yey.
Förstår inte hur jag kunde ställa upp på det egentligen. Jag som är riktigt kass på att måla. Jag får typ envisas med hjärtan och sånt. Så kommer säkert nån liten kille och föreslår t.ex. en drake, en spindel, en bil eller något annat ogenomförbart. (Fint genustänk där Hanna). Känns ändå skönt att börja tidigare för då får jag sluta tidigare också.. Lite kul att Felicia sa att "Ja men det är typ *** och *** och *** och *** och *** som jobbar imorgon och av dem så tror jag att du är bäst!" Haha jag kommer få skämmas och jag hoppas innerligt att föräldrarna inte följer med fram och tittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0