Prosit

Äntligen har apelsinerna blivit så där perfekt goda igen med en massa smak. Har faktiskt väntat på det ett bra tag nu..
Jag har adventspysslat lite här idag. I Helgen jobbar jag så därför fick jag tjuvstarta lite (som så många andra också gör). Har insett att jag inte alls gillar den nyinköpta julstjärnan som hänger här i vardagsrummet. Den är fin och så men jag orkar inte med "dinglandet". Även om man inte rör den så dinglar den lite smått och jag blir tokig på det. Jag kanske vänjer mig.

Jag äter i detta nu en liten bit Lindt choklad 72 %, samtidigt nyser jag också nyser jag lite till... Jo, jag gör nämligen det av mörk choklad och ofta även av stark eucalyptos. Så nu vet ni något nytt om mig.

Kommentarer
Postat av: David

Jag nyser ALLTID av mint, eucalyptos.. allt sånt :)

2008-11-27 @ 21:38:51
Postat av: Hanna

Jaha, vad roligt, då lider vi av samma då :D Har du ätit mörk choklad eller? Du kanske nyser av det också..

2008-11-27 @ 22:15:19
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: David

Nää inte av choklad, men av alla mintsorter som finns. Kittlas så förbannat i näsan.

2008-11-28 @ 17:12:26
Postat av: Hanna

Men det är nästan lite gött att nysa tycker jag. Konstig grej. :P

2008-11-28 @ 17:18:38
Postat av: David

Man känner sig som en ny människa efter ett nys!

2008-11-29 @ 18:27:56
Postat av: Jonathan

jag gjorde exakt samma grej med mamma o pappa på stan i helgen. Pappa gav mig en chokladbit, jag åt, mamma kom, jag nös och mamma frågade om jag ätit mörk choklad. Det och mint, det är du o jag syrran.

2008-12-03 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0