Smutsigt

Hockey på TV:n men jag fördriver istället tiden med några av 1000 apors filmklipp.. Namnet Schulman har blivit så smutsigt så jag skäms nästan för att skriva det, namnet alltså. Oavsett så är vissa klipp oundvikligt underhållande och jag bara måste skriva det.
Framförallt syftar jag då på Alex och Calles tolkning, eller ska man kanske kalla det förlöjligande av "Ghost" och "Dirty Dancing". Man äcklas lite när man ser dem.. Men roligt är det. Dirty Dancing är faktiskt en riktig löjlig film sprängfylld av klyschiga repliker, men jag älskade den när jag var yngre och tittade på den ungefär en gång i veckan med Johanna L.
Nu funderar jag på vart du, Caroline Kinell, hittade klippet med Brokeback Mountain imitationen på 1000 apor? Jag hittar det verkligen inte någonstans och måste se det!

Kommentarer
Postat av: Caroline Kinell

http://www.1000apor.se/content/vilken-sweedade-film-aer-baest

Där har du alla filmer dom har "sweedat". Som nummer fyra är BbM. Titta och njuuut ;)

2008-11-19 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0