Teak är fint

UnderbaraClara har ett så himla personligt och härligt hem. Älskar hennes bilder och det där bordet är fantastiskt snyggt! Allt utom mattan är tydligen från loppis också, vilket gör det hela ännu mer imponerande.
Egentligen hade jag tänkt lägga upp en bild på vår nya "bänk" i teak som jag bytte ut mot en tråkig furubyrå i hallen. Efter att ha sett bilden nedan med fler så kändes det inte lika kul längre...
Jag vet inte exakt vad jag ska ha stående på bänken än men så småningom kanske en bild dyker upp.


Den här bilden är såklart tagen från hennes blogg som jag länkade ovan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hunden också :)...det var läckert och som du skrev personligt! God natt på dig!

2008-11-26 @ 23:12:24
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Håller med , hennes blogg är oerhört inspirerande, men du börja inte samla på glasbubblor ! Där går min gräns !

2008-11-27 @ 07:02:22
Postat av: Hanna

Jag vet, där går min gräns också! Det var därför jag valde att inte ta med just den bilden.

2008-11-27 @ 08:30:20
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0