Lättskrämd

Jag blir så sjukt mörkrädd när jag ser på Mord i sinnet. Det är faktiskt lite problematiskt. Speciellt när Mikael har somnat och jag kommer på att jag måste gå på toaletten en sista gång. Jag lyckas verkligen skrämma upp mig själv så mycket att det blir löjligt.
Jag förstår för övrigt inte hur man kan somna under de sista 20 min av Mord i sinnet. Mycket spännande, mycket psykologi  och mycket bra.

Äter just nu god potatis och löksoppa.. Blir tidig lunch när man helt opraktiskt börjar skolan 13.15. Vi har bara en föreläsning som tur är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Markus somnade sista halvtimmen! Helt sjukt.

2008-10-06 @ 21:28:49
Postat av: johanna

Det var från mig, och det var pojkvän Markus och inte lillebror Marcus som somnade :)

2008-10-06 @ 21:29:19
URL: http://pseudonymet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0