Träningsschema

Eftersom jag har tränat dåligt de sista veckorna och känt mig som slappis av värsta sort, så kör jag "all-in" på träningsfronten den här veckan. Det här är planen:

Igår: spinning medel
Idag: spinning medel
Imorgon: dansaerobics
Torsdag: eventuell vilodag
Fredag: spinning medel puls

En hel del spinning kanske, men det är faktiskt  roligast så jag orkar inte tänka alltför mycket på variationen just nu.
Både fredag och lördag blir det fest vilket innebär att jag inte räknar med någon motion under helgen.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tack för den informationen dåå.........

2008-10-28 @ 16:38:19
Postat av: Hanna

Du är inte sämre själv ju.. Kör hårt mamma!

2008-10-28 @ 19:35:12
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0