Inte självklart för alla

Det blir lätt en överanvändning av ordet "mys" i dessa jultider (ordet överanvänds iofs alltid).
Men i ärlighetens namn så är det ju mest sådant man kommer syssla med under de närmaste dagarna. I och med det känner jag viss brist på vettiga blogginlägg.
Jag vill inte skriva om så självklara grejer som att det ska bli mysigt och underbart och trevligt att fira jul. Det är förstås inte självklart för alla i och med att många sitter ensamma på julafton. För andra blir julhelgen ett enda stort supkalas.
Men för min egen del så innebär jul enbart bra saker och det är jag väldigt tacksam för. Jag har knappast något alls att klaga på nu.




Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Blogga inte så mycket nu , utan kom hit ! Vi saknar dig

2009-12-23 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0