Billig helg

Jaha, och vad har den här helgen bjudit på då...

"Blivit bjuden på" är kanske helgens ledord. Carro har än så länge bjudit mig på osten och tillbehören från i fredagskväll, men det ska du givetvis få tillbaka (så nu vet du att jag vet att jag är skyldig)!

Igår blev jag bjuden på Cabary och mat ggr 2 av min kära mor. Livet kändes snällt.
Cabaryn var inte den bästa jag sett men trots att jag inte tyckte att alla sketcher var superroliga så är det alltid underhållande med dansen, musiken och det runt omkring. De hade till exempel två fåtöljer från en inredningbutik här i Karlstad bland rekvisitan och jag kan inte sluta tänka på dem. De hade varit helt grymma i mitt vardagsrum. 
Tyvärr minns jag inte namnet på inredningsbutiken (hittade inte via google) men de var tydligen minst sagt dyra. Dessutom är det alltid kul när man i efterhand får tillgång till lite inside information om föreställningen, vilket vi fick i bilen hem från en av "huvudpersonerna".

Efter cabaryn följde jag med mamma hem till Kil. Vi zappade mellan "Gabriellas sång" i körslaget och åter igen "Gabriellas sång" - originalet i "Så som i himmelen". Jag grinade en del. Det gör jag alltid när jag ser den. Mamma grinade säkert och en skvätt och jag känner henne rätt.

Dagen idag har bjudit på jobb. Nu blir det soffan och godiset.

Kommentarer
Postat av: Sara

Incentro hette butiken:)

2009-02-01 @ 23:22:56
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Just de ja, tack =)

2009-02-02 @ 09:08:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha, tänkte precis skriva incentro :) därifrån vi köpte vårt överkast ;)

2009-02-03 @ 15:25:06
Postat av: Hanna

Carro: Hahaha, vad ska man säga.. Det förvånar mig inte :D Överkastet var fint!

2009-02-03 @ 15:42:23
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0