Nog nu!

Snart får jag psykbryt på grannen här ovanför.
För det första så kissar han hårt! (Björn Gustafsson uttryckte sitt eget sätt att urinera som så när han är stressad). Min granne måste vara stressad hela tiden i så fall. Det är som ett jäkla vattenfall man hör dundra genom taket.
Alltid runt 23-00 tiden på kvällen när man ska sova. Han slänger ner toalettsitsen också, pang.
Men okej, kissa måste alla, hårt som försiktigt, så låt gå.
Nu har det dock varit en massa aktiviteter där uppe i tre dygn. Eller snarare nätter. Man hör dem när man ska sova, när man vaknar mitt i natten av deras rop och på morgonen när man ska gå upp.
Jag gissar LAN eller något i den stilen. Det är mest mansröster man hör, men jag vet inte jag...
Irriterande är det i alla fall för jag gillar inte att sova med öronproppar.
Skaffa normala rutiner, nu tack.

Det var allt bitterfittan hade att säga.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller hur! Läs vad jag menar istället. Det är pedagogik/genus/sociologi det handlar om. Inte svenska och journalistik!

2009-01-05 @ 15:23:12
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0