Möte och Boda Borg

Igår var jag på Boda Borg med jobbet. Hade aldrig varit där innan men hade inga höga förväntningar heller. Jag var snarare lite orolig för vad som komma skulle. Jag såg klaustrofobiska små rum framför mig och tänkte mest på allt det läskiga i rummen från Fångarna på fortet-tiden. Jag hade ganska kul ändå, mycket tack vare att jag hamnade i ett bra lag. Med bra lag menar jag bra personer.
Innan lek och stoj hade vi mer seriöst personalmöte. Det finns en hel del att säga om mötet men det gör jag förstås inte här, trots att det är enormt frestande.
Som tur är ska jag fika med Johanna om två timmar och då kan jag häva ur mig lite för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0