Öppet alla dagar 9-21

Ett riktigt pissväder är det idag. Tur att man har en hemtenta att mysa med här inne istället...
5836 ord är i och för sig redan avklarade och 6000 är minimum.
Förra veckan när jag träffade genusläraren från förra våren berättade jag för henne om temat jag valt för hemtentan, nämligen kvinnor på ledande positioner.
Jag undrade om hon trodde att jag kunde få ner något vettigt om det. Jag blev minst sagt förvånad när hennes svar var att hon själv skriver en avhandling på samma ämne. Ingen press alls.


Utsikt från köket


Utsikt från balkongen

Kommentarer
Postat av: ola

kisstantens hood!

2009-03-18 @ 17:36:10
Postat av: Hanna

Ja just det! Hennes kissplats. Längesen jag såg henne nu.

2009-03-18 @ 17:56:34
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0