15 års tid

Ska alldeles strax dra igång med den enorma oredan av kläder här på golvet. Börjar fråga mig själv om det verkligen är nödvändigt med så här mycket kläder. Problemet ligger väl i att jag köper mycket och billigt (H&M, Monki) eftersom jag snabbt tröttnar på plaggen. Hälften åker i varje fall ner i förrådet nu.

Senare ska jag på liten middagsbjudning i Kil tillsammans med mamma, Johanna och hennes mamma Mia.
Det ska bli riktigt mysigt. Särskilt passande i det här regnrusket.


Från vänster: Jonathan, Johanna, Jag, Josef och Josefs kompis Kristoffer.
Bara för att illustrera hur länge jag och Johanna faktiskt har känt varandra.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Uhh, vad mysigt ! Ni äter farmor Esters TV-tårta , som hon kallade den.

2009-11-18 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0