Efterlängtad helg

Äntligen helg!

Den här veckan har sugit musten ur mig. Jag konstaterade tidigare idag att kombinationen flytt och ekonomikurs är sisådär passande. Arbetsrätten hade gärna fått varit nu istället med tanke på att jag hade alldeles för mycket fritid när vi läste den. 
Föreläsningarna vi har nu ger liksom ingen tid för reflektion eller diskussion heller utan går bara fram i ett rykande tempo bestående av en massa siffror plus nya begrepp hit och dit. Detta innebär koncentration på hög nivå för en nybörjare som mig (och många andra misstänker jag).

Lägenheten är färdigtapetserad så helgen kommer att bestå av IKEA-besök och slutspurt i flytten.
Lite fest på det också så är jag nöjd.


Hanna & Jag för ett par helger sedan. Repris på det i morgon tror jag.
Bild lånad av Johanna.

Men nu ikväll ska jag till Christine och bara ta det lugnt framför idol med sushi och godsaker. Underbart.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Konstigt att jag bäddade sängen åt dig i dag i nya lägenheten ? Gjorde det åt Jonathan i Linköping också ! Kanske är nåt intressant psykologiskt ?

Det kommer i alla fall att bli väldans fint i lägenheten. Du har såå god smak Hanna (farsarv och morsarv) eller förresten morsarv. Farsarvet är nog snarare att du kollat på Ikeas hemsida vilken hylla soffdelarna står på. Att du sen "styrde" upp det hela så att den anställda killen gjorde rätt, vete fan vart du fått ifrån ?

2009-11-14 @ 19:11:44
Postat av: Hanna

Jättefint! så himla nöjd! TACK tusen gånger.

Haha ja men den där killen hade nog inte alla hästar hemma alltså.. Väldigt irriterande sådär. Men visst, jag är en kvinna med koll ;)

2009-11-15 @ 20:02:31
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0