Senaste

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag.
Du pratade med: Én kille på kundservicen på Boxer.
Du delade en drink med: Delade en cider med en person i lördags som jag inte vet namnet på.
Du gick på bio med: Josef L.
Du gick på stan med: Carro.
Skällde på dig: Det var väl antagligen pappa eller nåt. Sällan folk skäller på en. Som tur är.

Senaste

Låt du hörde:
All the single ladies, eftersom Carro ringde nyss och på henne har jag den ringsignalen.
Film du såg: Brittiska Wallander, Firewall eller nåt hette den.
Mat du åt: Gröt. Fy vilken tråkig lunch.
Kram: En kille som jag nog lämnar anonym.
Puss: En kille som jag nog lämnar anonym.
Fest: Den i lördags.
Känslan: Irritation över att min klocka är borta.
Ilska: Vet inte riktigt, blir sällan sådär riktigt arg.
Resa: London förra hösten. Alldeles för längesen.
Glädje: Precis nyss över att Twilight och New Moon-biljetterna är bokade till premiären. Wie.
Dröm: Kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer...
Boken du läste: "Innan frosten" av Henning Mankell.
Personen du träffade: Mamma och pappa.
Personen du fick sms av: Frida Säwe
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela min familj åt middag tillsammans för ett par veckor sen när alla var hemma över helgen.
Saken du köpte: En mozarellasallad på Waynes igår kväll.

Snodde listan härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0