Johanna is really living on the edge

Hej.
Det är inte Hanna som skriver.
Blogg-ägaren kommer nog ta bort detta inlägg.
Men det syns ju tills hon kommer hem.
Jag känner mig så jävulusiskt busig.
Jag darrar lite lätt för att jag är så busig.
I am really living on the edge.
Mitt liv är så exalterande.
Nu känner jag att Hanna börjar närma sig datorn.
Det gör mig nervös.
Hejdå.
// Johanna B


(Jag tänker inte ta bort det. Lustigt är det dock att jag tänkte tanken på bussen hem, alltså att jag nog glömde stänga ner bloggen och att Johanna kanske får för sig att skriva något. Känner nog dig jag..)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va jag tycker den där Johanna B är underhållande. Hon är så busig.

Kul att du lät det vara kvar!!

2010-04-28 @ 21:43:22
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0