Kusten

Tisdagkvällar är bra tvkvällar. Fick nu avbryta mitt i "dating in the dark" efter en uppmaning via sms från Kinell: "Kom in på msn NU".
Jag trodde att det var något jättespännande på gång.
Nå väl, lite spännande var det allt.

Jag, Kinell, Frida, Emma och Carro masschattade på msn. Så som man ibland kunde få för sig att göra i typ, högstadiet? 
Alla skrev med olika färger så att vi kunde ha koll på vem som skrev vad och Kinell var helt hysterisk och använde capslock under hela konversationen. Carro skrev att hon blev snurrig i huvudet och var inte särskilt aktiv under konversationen. Jag förstår henne så smått.

Vi har i vilket fall lyckats bestämma var när och hur det blir kusten till sommaren. Kul ska det bli!










Tycker att den här sista är rätt söt.......
inte.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa! tycker också den sista bilden var rätt söt ;D

2010-04-21 @ 15:19:06
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag i ett nötskal ändå. Mat i munnen typ hela tiden..

2010-04-21 @ 16:35:54
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0