Ledighet

Ännu en ledig dag.. Underbart.
Tror bestämt att det får bli några avsnitt av True blood nu på förmiddagen. Skarsgård är med riktigt mycket i andra säsongen och det gillas.
Carro är för övrigt en liten ängel som lånar mig hela säsong 2. Dessutom har jag fått låna hennes gamla mobil på obestämd tid, så tack vare det är jag åter igen kontaktbar. Tack Kinell!
Kan inte minnas när jag senast låg inne och kollade på serier. Inte sedan tidigt i höstas när jag bodde hemma tror jag. Det är verkligen höjden av ledighet, för mig känns det av någon anledning mer ledigt än att läsa en bok.


Bild

Kommentarer
Postat av: emma

då är vi två tycker det är hur gött som helst. :P Sj lånade jag ju saltön av frida som tittas på när det finns tid ;D

2010-04-05 @ 10:56:44
Postat av: Hanna

Haha ja just de, Saltön :) Lite skillnad på serier där.. ;)

2010-04-05 @ 12:09:39
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0