Sommar i P1

Sommar i P1 har totalt undgått mig den här sommaren. Först idag tog jag äntligen tag i saken och lyssnade på Annika Östbergs program.
Jag tycker att det var fruktansvärt fascinerande att lyssna på när hon berättade om sin livshistoria. Jag hade tårar i ögonen under större delen av den timmen det tog att lyssna på programmet och att ta sig över älven och hem igen. Visst, jag är en blödig person, men det var verkligen gripande.
Jag har inte sympatiserat eller engagerat mig något vidare kring henne tidigare men ja, nu blev det mest den typen av känslor.

Nu har jag för avsikt att ladda ipoden med en hel drös av sommarprogram. Jag har några kommande buss- och tågresor samt lata dagar på stranden som kan behöva viss underhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0