Bokenkät

1) Just nu läser jag:
Mina drömmars stad av Anders Fogelström.

2) Har hittills läst:
112/280 sidor.

3) Lite kort om boken:
Den är "underhållande" på så vis att den ger en bild av hur det var förr. Kanske låter lite naivt av mig,
men jag läser sällan böcker som skildrar ett tidigare Sverige. Det blir oftast nutid.

4) Anledningen till att jag läser boken:
Mina drömmars stad och efterkommande böcker verkar vara omtyckta av så gott som alla som har läst dem.
Jag har inte hört någon kritisk röst. Hela serien står dessutom i min bokhylla, så självklart var jag tvungen att ge  
dem en chans.

5) Betyg på det jag hittills har läst:
På en skala 1-5 får den 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0