Den skrämmande vågen

Ananas. Det är en underskattat frukt. Jag fick i mig en hel ananas förut utan problem. Nästan lika gott som godis. Eller nej förresten, nu ska vi inte överdriva.

Apropå godis förresten, så vill jag berätta att jag köpte med mig en oväntat sak hem förut. Denna sak kallas för våg och en sådan har jag tidigare aldrig ägt.
Mamma har alltid vägrat våg hemma och jag har nästan varit lite rädd för att köpa en. "Man kan ju bli helt besatt". Och med mammas ord ekande i huvudet "Det finns faktiskt de som utvecklar anorexia i 30-årsåldern, så du ska vara försiktig".
Å andra sidan började pappa skratta vid samma tillfälle som hon sa det där, "Hahaha, som om Hanna skulle få ätstörningar...".

Men för att försvara min käre far så menade han det såklart på ett skämtsamt sätt. Det han sa var dessutom högst troligt rätt. Jag gillar godiset för mycket helt enkelt.
En viss form av ätstörning har jag (och många andra) tyvärr ändå, med eller utan våg.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag vet! jobbigt het är han, hoppas jag hinner sansa mig lite tills på lördag bara för då ska jag och jocke se snabba chash.. hoppas jag inte dregglar eller börjar tjuta som småflickorna på new moon bara ;D



Detta med godis är mitt dilemma oxå! Min far säger att jag har bulimi fast inte spyr när det kommer till den punkten! HAHA!

2010-01-14 @ 10:39:56
URL: http://frostfibbla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jenny: Åh jasså du ska se den :) Jag hade också tänkt det men lyckades aldrig få tag på någon som ville se den med mig. Får försöka ragga dig nästa gång, vi verkar ju ha samma dreggelobjekt, haha.



Bulimi fast utan kräkset stämmer nog på mig med ;)

2010-01-14 @ 10:58:37
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

SVART/RÖDA DÖSKALLAR... har jag en gång tydligen sagt till Lena Wallman var det enda jag skulle äta om jag fick reda på att jag skulle dö om en vecka !?

Snacka om störning !!

2010-01-14 @ 16:57:05
Postat av: Hanna

Vågar är DÖDEN!!!!! Usch :S

2010-01-15 @ 09:23:28
URL: http://frokensvor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: För det blir lite mer snärtigt att säga Sandsig. Liksom snabbare och lite tyskt. :)

2010-01-15 @ 10:46:16
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0