Båt och fest

Vi åkte båt i lördags kväll. Båten var very väldigt snygg och stor.


Dom där muggarna kissade vi i senare under kvällen, från båten. Det fanns inga andra alternativ just då så vi var illa tvungna. Lite förvånanade att jag som annars har svårt att kissa på toaletten i sällskap med enbart en tjejkompis, nu kunde göra det stående på huk på en båt med massa folk. Självklart tittade alla bort, men ändå. Där snackar vi nöden har ingen lag.


Jag styrde lite.


Ägaren till båten. Eftersom han ser så himla glad ut så antar jag att bilden är tagen innan vi körde på grund. Så himla, himla dumt. Vet inte hur illa läget är med båten men hoppas på det bästa.
Bortsett från "olyckan" var det en jäkligt bra kväll.

(Malins bilder)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag hoppas det är saft i glaset när du är ute på sjön;)

2010-07-26 @ 15:52:22
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: emma

vad är detta jag ser hanna. Dricka när man sitter bakom ratten är inte ok!!!!!

2010-07-26 @ 18:30:01
Postat av: Hanna

sara och emma: det är hallonsaft!! blev väldigt kissnödig av det.

2010-07-26 @ 20:55:27
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonte

Rattfylla med påföljden köra på grund. Ja du, somliga straffas fort.



Var det grundet utanför Hannäs?

2010-07-29 @ 22:33:56
Postat av: Hanna

Kan det med stor sannolikhet ha varit.. Ingen exakt koll på vart men ungefär där var vi nog. Konstigt nog låg det en båt vid bryggan så det verkade ju ganska lugnt så sett. Den båten måste ha åkt nån jättekonstig krokig väg för att ha tagit sig dit utan skador.

2010-07-29 @ 22:45:23
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0