Dagens

Dagens fina: Den gula vasen ihop med dom andra vaserna. Det blev bra som jag hade trott.
Dagens låt:
Airplanes med Hayley Williams och någon mer.
Dagens köp: Bästa salladen från Maché, en Magnum temptation och två cola light. Ojoj. Tydligen en "idag unnar jag mig-dag".
Dagens roliga: Lindas (min gamla konståkningstränare) gästande aerobicspass på friskis. Det var så himla mycket dansantare och bättre än ordinarie pass. Jag hade iofs inte väntat mig annat av Linda. Hon är bäst helt enkelt.
Dagens duktiga: Att jag tvättade.
Dagens umgänge: Inga-lill och lite Charlotta. Trevligt som vanligt.
Dagens dumma: Att jag inte lyckas säga något smart eller bra till brevbäraren när han kommer med posten till jobbet. Jag kan verkligen inte flörta ju.
Dagens saknad: Mamma och pappa! Vilda västern är väl inget för er.. Kom hem nu. Cornelia och Isac saknar jag också. Det var väldigt och alldeles för länge sen jag träffade dom.
Dagens sjuka: Min munblåsa. Afte kallas det för och fenomenet dök upp på mitt tandkött nu för andra gången på sisådär två år. Oftare än så vore inte kul. Det gör ont och är allmänt irriterande. Dessutom ser det skitäckligt ut när man bildgooglar på det och bildgoogla en åkomma, ja det måste jag göra.
Dagens (kvällens) planer: Se på filmen Closer som går på trean.
Dagens (kvällens) jag hade hellre:


(Malins bild)

Kommentarer
Postat av: Frida

Closer är bästa filmen.

2010-07-27 @ 22:24:18
URL: http://kickingheels.blogspot.com
Postat av: Hanna

Frida: Jag gillar den! Bra att du länkade till din blogg den här gången också!

2010-07-27 @ 22:42:27
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0