Sena kvällar och nätter

Jag har inget jag vill skriva om.
Man blir oinspirerad och väldigt asocial när man jobbar sena kvällar och nätter. Den här veckan jobbar jag fyra nattpass och två av dem är redan avklarade. Min "värsta" jobbvecka under den här sommaren så det blir inte värre än såhär.

En bra vana som jag har lagt till med är att cykla till och från jobbet varje gång jag jobbar. Det tar ungefär 15 minuter att ta sig dit.
Cykeln är nypumpad och nysmörjd så nu slipper jag stanna efter vägen och sätta rätt kedjan stup i kvarten. Jösses så frustrerande när man har tider att passa. Kan tipsa om cykelaffären här på Norrstrand.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Förstår precis !

När jag jobbade på förlossningen, gjorde jag ibland fre-lö-sö natt, snacka om osocial ! Tycka synd-om- syndromet infann sig ofta !

Nu däremot vet jag hur gott man kan må. Fre-lö-sö ledig=social. Lyckliga lag syndromet känns mer bekvämt !

2010-07-01 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0