Några saker

Några saker:

- Det blev såklart inte lugnt igår. Inte alls för min del faktiskt. Vi vann verkligen inte quizet men jag fick dricka av bronslagets tredjepris, öl. Tycker att quizet var jättemycket sämre än det på Koriander.

- Jag gick till Ankan med Frida och träffade där Noelia.

- Följande telefonkonversation inträffade i morse:

Jag: Ja, hallå.. (Nyvaken och lite hes)
Mamma: Jaha, nej då har jag nog ringt fel.. ursäkta, hejdå.
Jag: Men va? Det är ju jag..
Mamma: ...blir full i skratt och säger: Vet du vad du lät som..? Du lät som en utländsk kille som sa "allo".


Alltså, haha. Smickrande.

- Nu drar jag och la familia plus deras respektive till LONDON! Det blir mest shopping, musikaler och vissa (läs: pappa och bröderna) ska på fotboll. Väldigt genus.

Tillbaka på tisdag tror jag.. Har inte så mycket koll och det är rätt skönt.

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

HAHAHAAA!! väldigt kul att hon trodde att det var en felringning ;D



låter himla mysigt med london och musikaler, njut!

2010-11-13 @ 10:07:37
URL: http://www.emilythestrange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0