Tränar hos konkurrenten

Jag har en pågående gratis provvecka på Sats så jag försöker testa lite olika pass och sådär. Än så länge har jag väl inte varit jättevarierad kanske;

Torsdag: Spinning puls 75 min
Lördag: Spinning 45 + 30 min
Söndag: BodyPump 55 min
Måndag: Spinning puls 55 min
Tisdag: Step 55 min

Idag är sista dagen innan kortet går ut och det får bli Powerstep på lunchen. Den vanliga stepen igår (mer koreografikrävande) var helt galen.
Eftersom jag dansade några år på Dansstudion samt i skolan som individuellt val tycker jag i vanliga fall att jag hänger med rätt bra rent koreografiskt när det kommer till såna pass.
Men alltså step, usch. Det är ju jäkligt läskigt att hoppa över och runt om en bräda i full fart samtidigt som man ska komma ihåg hela koreografin. Hemska tanke om man skulle snubbla till ordentligt.

Update: Powerstepen var mycket, mycket jobbigare än vanlig step och därmed också ett mycket bättre pass. Koreografin var megalätt och fokus ligger istället på enkla men fysiskt krävande övningar. En ny favorit.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur får man en gratisvecka på Sats?

2010-11-24 @ 13:01:10
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Linda: Man får det av en kompis som redan tränar där. Jag blir väl antagligen medlem alldeles strax så då borde ju jag kunna ge dig. Det gäller till 30 november så kanske är lite brådis. Kolla med Malin Törngren annars :)

2010-11-24 @ 13:39:09
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0