Olika typer av pinsamt

Vissa tyckte att "Lite sällskap" var pinsamt. Okej, ibland skruvade jag mig i fåtöljen men framförallt skrattade jag och det var verkligen ett underhållande program. Jag tycker att Filip och Fredrik lyckas med det mesta och nya produktionen är inget undantag.

"Kungarna av Tylösand" där emot (som iofs inte ens borde jämföras med ovan nämnda serie) är sjuuuuukt pinsamt.
Visst, jag tittade på Big brother när det begav sig och jag följde även Paradise hotell i våras vilket jag inte direkt skryter med men jag råkar gilla intriger.
Dock tycker jag ändå att det här känns som en om möjligt ännu lägre nivå. Kungarna av Tylösand är riktigt sunkigt. Vidrigt rent ut sagt. Vem fan vill behöva se på när folk spyr, bajsar och allmänt grisar sig..? Vissa är ju såklart vidrigare än andra, men ändå. Jag mår nästan dåligt av att se på det.


Bild

Jag säger nej tack.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Apropå Lite Sällskap: Jag tycker det är en lite överlägsen Stockholmsattityd över hela produktionen. Lite "Titta vad töntiga och korkade de är i Värmland". Jag hade nog tagit illa upp om jag var från de ställena...



Och Kungarna av Tylösand, haha! Helt sjukt. Det händer ju inget? Ska de inte rösta ut varandra eller något?

2010-09-09 @ 11:08:34
Postat av: Hanna

Johanna: Ja jo, det är ju lite både och kanske. Personligen tar jag inte illa upp över huvud taget men det finns säkert de som gör det. Det blir ju att de tar med ytterligheterna för att få fram något underhållande. Annars skulle man väl antagligen inte skratta åt det. Jag fick ganska mycket Smala Sussie-feeling över serien och jag gillar det på nåt sätt.



Haha, nej jag funderade också på det. Det är tydligen någon försvenskad version av Jersey shore, en serie jag aldrig sett. Jag skulle skämmas.

2010-09-09 @ 13:28:40
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Smala Sussie är min favorit också, men jag kan förstå värmlänningar som tar lite illa upp.

Du är ju ett bevis på att det åtminstone finns NÅGRA högskolepoäng tagna av äkta värmlänningar ;)

2010-09-09 @ 18:09:31
Postat av: frida

jag kollade på kungar av tylösand första avsnittet, enbart för att jag känner Emelie som medverkar. Kan bara hålla med dig, riktigt skit program. Klarade inte att se färdigt andra avsnittet, kändes för pinsamt!

2010-09-20 @ 15:11:21
Postat av: Hanna

Frida: Jag förstår det.. Tråkigt att det blev så pass låg nivå på programmet. Emelie verkar vara den enda normala personen i programmet.

2010-09-20 @ 15:50:28
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0