Pub-brud

Jag vet inte vad som har hänt med "mig och utelivet" de senaste veckorna. I början gick jag alltid till klubbar och ställen där man, ja, dansar. Nu slutar det alltid med att jag säger nej till dansfolket för att istället chilla med pubfolket. Antar att jag blev trött på de eviga köerna som ringlar utanför ställena och väl där inne även till toaletterna och till baren. Sen är det ju helt sjukt obegripligt att de flesta klubbarna här saknar garderob. Man förväntas gå till och hem från krogen utan jacka oavsett väder. Blir förbannad när jag tänker på det.
Pubandet har i alla fall fått mig att upptäcka att det är ganska trevligt att kunna prata och umgås med dem man går ut med ibland också.

Igår fick sig min spyfobi för övrigt en rejäl utmaning "tack vare" en annan tjej här. Usch, det var synd om henne och jag är glad att det fanns bättre rustat folk här omkring som kunde ta hand om dreten (Astrid=ängel).


Kommentarer
Postat av: emma

Det där med garderob märkte jag i Skottland också. Så vi tog den nattklubben som låg närmast hotellet och gick hem med jackorna.

Kul att du kommer hem snart Hanna, ska bli kul å se dig.

2011-12-08 @ 19:35:09
Postat av: Hanna

Emma: Visst är det konstigt! Glömde ju bort att du var i Skottland, du får berätta om det när vi ses! Jag planerar att dra dit i Januari :) Ska bli riktigt kul å ser er också!

2011-12-08 @ 21:12:49
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Pussgurka!! Jag LÄNGTAR efter dig(vi förresten).

Vi kör två bilar till Nyköping, men förhoppningsvis en hem! Förbereder hemma för mys på lörd.kväll.

VÄLKOMMEN HEM!

2011-12-09 @ 08:58:20
Postat av: Linda

Koriander i all mat, inga garderober på nattklubbarna... Kan vara bra att veta för eventuellt framtida bruk:) Testkaninen Hanna hehe. Kul att du kommer hem snart! Vi tänkte ha glöggkväll någon gång nästa vecka, vore trevligt om du också kunde vara med då!;D

2011-12-09 @ 13:22:47
URL: http://lindaweissman.com
Postat av: Hanna

Mamma: Jasså gör ni? Vadan detta.. Har saknat den vita fina bilen så det blir ett härligt återseende! :) Inte många timmar kvar nu!!



Linda: Haha, eller hur! ;) Absolut, glöggkväll är jag på vettu, låter mysigt! Ses snart! Kram

2011-12-09 @ 13:37:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Saknat den vita bilen..... Saknar er också heter det!!

2011-12-09 @ 15:34:49
Postat av: Hanna

Haha, men det vet du ju redan!

2011-12-09 @ 16:24:27
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0