1 krona

1 krona kostade det att gå in på Tempel igår. Fantastisk kände min plånbok.
Hade en himla härlig kväll. Jag kände nästan lite (varning för dundertöntigt uttryck) pirr i magen. En magkänsla som har varit frånvarande väldigt, väldigt länge.

Jag, Frida, Anna och Camilla var hos mig innan. Ett litet men peppat gäng.


Anna a.ka. min wingwoman.


Min C-uppsats partner, Cam.



Sen kom min nära på traditionsenliga fotosession i busskuren. Vad ska man annars sysselsätta sig med när man väntar på bussen...


Inte stelt alls...

Nu ska jag göra mig redo för vårterminens första föreläsning. Yiho.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Var glad för pirr du!

2011-01-28 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0