Att sitta still

Åh vad jag ser fram emot nya Ulf Malmros-filmen!
Premiären är i och för sig inte förrän hösten 2012... Det är lååångt dit.

Är för övrigt jätte filmsugen. Jag tittar så sällan på film nu för tiden, TV också för den delen. Blir oftast för rastlös av att sitta i fötåljen/soffan och bara titta. Datorn är bättre på så vis för den "använder" man på ett annat sätt och är mer aktiverad. Men nu lovade Carro mig precis i ett sms att vi ska gå på studentbio snart så det hoppas jag blir av. Inne i biosalongen är man liksom fast och det är nog bra för mig.

/ADHD-light

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Ja tänk att Våran Lena Wallman Alster ska göra film ihop med Tuva N och Mia Skäringer.

Vi kanske ska åka till Tröllhättan å hälse på??

2011-05-06 @ 11:28:03
Postat av: Hanna

Varför inte.. :)

2011-05-06 @ 17:47:48
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0