Bekänn färg

Emma har fyllt 23 och ville fira det med oss igår i sommarstugan.


Gulliga, hungriga tjejer.


Värdinnan mitt i kvällssolen.


Den vackra förrätten, skaldjursrisotto. GOTT!

Varmrätt förevigades tyvärr inte på bild men den var minst lika god. Heltstekt kyckling i ugn med potatisgratäng och grönsaker.

Den förrädiska efterrätten:



Jag och hot shots = katastrof.



Vi spelade ett spel som heter "Bekänn färg" och det var riktigt roligt, men även lite farligt. Spelet skulle nämligen ganska enkelt kunna leda till viss upprördhet och heta diskussioner.

"Tror dina vänner att du är den som är mest lämpad för att vara värd för Grammisgalan? När rösterna har samlats in vet du svaret. Det är det som är poängen i Bekänn färg. Gissa om du har fått några av rösterna, alla eller ingen - gissar du rätt får du poäng! Bekänn färg är kryddan på festen eller kompismiddagen, du kommer att få reda på vad dina vänner egentligen tycker om dig!"

Vissa frågor var av lite mer känslig karaktär och då förstår ni säkert själva varför det skulle kunna uppstå upprörda känslor. Jag kom i alla fall sist och förlorade rätt stort så jag har uppenbarligen dålig koll på vad mina vänner egentligen tycker och tänker om mig.

Citat

Kommentarer
Postat av: emma

Mycket trevligt var det ;)

2011-05-16 @ 10:51:55
Postat av: Hanna

Yes, det får definitivt bli fler gånger!

2011-05-16 @ 19:19:43
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0