Browniesbakande homofob

En jäkligt läskig fransyska som jag möttes av igår när jag kom tillbaka från min filmkväll på andra sidan stan.



Jag blev inbjuden till filmkväll av en tjej från Ungern som läser samma Europakurs som mig. Det var hon, jag och en tjej från Tyskland. Vi bjöds på brownies och såg den svenskregisserade filmen "Chocolate". Allt som allt en trevlig kväll, ändå tills vi kom in på en diskussion kring homosexualitet. Där kom åsikterna fram om man säger så. Den ungerska tjejen var katolik och vi delade inte direkt uppfattning i ämnet... Det är så jäkla intressant ibland, när olikheter sipprar fram sådär.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Verkar som en intressant kväll! Jag kan ibland tycka att det är svårt att sätta ord på vad jag känner eller menar. Tänk att göra det på engelska då! Heja på Hanna!

Längtar efter dig!

2011-10-30 @ 07:54:05
Postat av: Hanna

Ja, det blev ingen dålig stämning eller så som tur var utan det var rätt lugnt. Var nog mest jag som kände avsmak. Hoppas på att hon inte vill umgås så mycket mer, för det känner jag inte direkt för när det finns så många andra jag heller hänger med.

2011-10-30 @ 22:15:06
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0