Stöldgods

Häromdagen sålde jag min gamla Nokia 6280 via blocket. En mycket pålitlig och bekväm telefon som jag egentligen skulle ha kunnat behålla men jag råkade döda den på något sätt och jag trodde inte att den fungerade alls (tills pappa bevisade motsatsen). I alla fall så hade jag redan då fått en ny mycket finare mobil och därför kunde ju nu någon annan få bättre användning av den. Jag fick enormt mycket respons på en gång och alla ville tydligen ha den. Dumt att jag inte la upp den på Tradera förstås men gjort är gjort.

Mitt i all respons får jag det här mailet:

"Hej

Vi har sett dina försäljningsmetoder av stulet gods under en tid. Du
kommer bli kontaktad i början på veckan av oss.
"

(Enligt mailet är personen som skrivit från rikskriminalen).

Kan känna att det hela är mycket märkligt. Det jag tidigare har sålt är jeans, skor och uppsydd balklänning. Stöldgods? Nej, inte det minsta faktiskt.


Kommentarer
Postat av: frida

Men va konstigt. Hur kan de bara få för sig att det är stöld gods?



Hoppas du hade en rolig utekväll;)

2008-11-23 @ 16:22:00
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är väl någon som busar med dig :)



Ibland är man för snabb att sälja saker helt klart.



Ha en fin dag Hanna!

2008-11-24 @ 12:31:49
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hoppas också att det är någon som skojar.. Annars blir jag arg över den falska anklagelsen!

2008-11-24 @ 15:45:18
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0