Controlling bitch

Jag hamnade på en himla fin sida med en massa olika julgransdekorationer. Jättepassande för min egen del för jag har lite funderingar kring hur jag ska klä granen snyggast möjligt.
Alltså jag ska inte börja med det här förrän ett par dagar innan jul kanske men jag behöver ju ändå inhandla allt som behövs ganska snart. Vi ska ha plastgran för enkelhetens skull och som det ser ut nu så får vi ju börja på noll med inhandling av både gran och allt som ska hänga i den.
När vi var små såg granen hemma hos mamma och pappa ut som jag vet inte vad med typ 10 smällkarameller i olika färger lite här och där som vi bråkade om vart de skulle hänga. Smällkarameller som vi självklart hade gjort själva och inte var de väl sådär jättevackra kanske. Men det är väl det som är halva charmen kanske. Om och när jag får egna barn kommer jag säkert vara en jättetaskig controlling bitchmamma och gå och ändra sådant som inte hänger "rätt" rent estetiskt. Ska försöka undivka det dock.

Här är i alla fall en av bilderna (utan rosa smällkarameller minsann):


Fler bilder finns på den här sidan, Martha Stewarts egen hemsida.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Min Älskling !!

Vissa dagar skulle jag göra vad som helst för att få ha en sån "ful" gran, med bara Jonathan, Hanna och Josef grejor i... Känns som jag vill kräkas av alla trendiga, rätt färger granar. Dom ger INGET.... Saknar er !

2008-12-01 @ 16:41:06
Postat av: sarah

hejsan hanna! Jag tyckte den där granen var mycket fin var jag bara tvungen att säga;)

2008-12-01 @ 18:29:22
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om du vill ha inspiration till en kulig gran så ska du spana in Åhléns källarplan. Kan bara säga Waow

2008-12-03 @ 23:36:36
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0