Ge mig!

Vill bara konstatera att det just nu i denna stund är ganska jobbigt med mitt pågående snaskförbud.



Jag har i alla fall hållit det i 5 veckor och är riktigt nöjd med det. Dock har jag fått äta popcorn och 70 % choklad, annars vet jag inte riktigt om det skulle ha gått om jag ska vara ärlig.
Anledningen till att jag har haft det här förbudet var främst därför att jag störde mig på mitt smått beroendeliknande sug efter godis. Chips, ostbågar och sånt skulle lätt ha kunnat blivit substitutet för godis och det kändes inte ok så därför följde även det med i saker jag inte får äta. Jag tar ett uppehåll på obestämd tid den 23:e december.

Nu ska jag dricka glögg och läsa. Den hemliga historien eller kurslitteratur... Valet är inte svårt alls egentligen men måste man så måste man.

Kommentarer
Postat av: sarah

Usch, såna där förbud är riktigt hemska...men bra om man klarar dem, är ju riktigt jobbigt att vara sockerberoende också...jag brukar vara det nämligen:P

Det var halv 7 passet på tisdan, hmm det är nån rätt gammal vinna som har det...med bandana:P vet du vem jag menar?

2008-12-19 @ 23:24:59
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0