Julefrid

Julen har än så länge varit jättefin. På julafton flängde jag runt mellan lite olika familjer.
Vi började med den traditionella julfrukosten hos mamma och pappa, hela familjen + Micke.
Sedan åkte vi till Mikaels föräldrar och fikade lite.
Därefter bar det av till Jan & Sanna på julmiddag, Kalle Anka, Tomtens besök och julklappsöppning.
Jag har nog aldrig sett Cornelia gå in så totalt för en uppgift. Det var jätteviktigt att tomten mådde bra och att han fick god dricka och bra service. Så himla gulligt.
Isak fick en skruvdragare och den blev han bästa vän med. Bratsdockorna (som min egen mamma hade köpt) och prinsessklänningen var några av Cornelias favoriter. Man började nästan fundera på om det finns förprogrammerat i deras hjärnor. Har svårt att tro att Cornelia skulle bli lika glad för en skruvdragare..
Hur som helst, sista stoppet blev hos de äldre kusinerna i Karlstad. Alla pustade ut efter en hektisk dag som hade tillbringats på olika håll med småttingar.

Jag glömde kameran hemma så inga bilder i detta inlägg alls. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0