Lugn helg

En väldigt lugn lördag här.. Skulle egentligen varit min lediga helg och då hade fest antagligen stått på schemat men jag ska istället jobba några timmar snart.
Så nu har jag ätit hemmagjorda köttbullar med pesto-pasta och fetaost och kollat på ett par One Tree Hill avsnitt i lugn och ro..
Imorgon ska jag vara helt ledig hemma hos mamma för där står bakning på agendan. Det ska bli mysigt.
Jag ska passa på att färga håret när jag är där också, vi får se hur det blir med resultatet. En fräschare brun är tanken.

Hoppas ni har en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: sarah

aa den är bra! var twilight bra också? jag tänkte se den snart faktiskt... vad god din mat lät, älskar pesto=)

2008-12-06 @ 21:11:56
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0