Jag blottar mig

Innan jag och Micke blev tillsammans skrev vi mail till varandra dagligen i flera månaders tid via Helgon.net, en community som jag anslöt mig till enbart för att kunna "spionera" på honom. Jag utgick alltså för att vara någon annan än den var faktiskt var. Ni som känner mig det minsta och som råkar veta vad Helgon är riktad till för slags personer förstår säkert att jag inte hörde hemma där, alls. Det här är sannerligen något man kan skratta åt såhär i efterhand.
Lite konstigt att jag erkänner och berättar om det här. Speciellt med tanke på att jag ju faktiskt skäms en del över mitt dåvarande naiva och smått barnsliga beteende, men det är väl så att när jag har riktat in mig på något jag vill ha, så försöker jag ta det. Ibland lyckas jag. (Micke kommer inte gilla det här inlägget och absolut inte att jag kallar honom Det).

Såhär två år senare skulle det vara fantastiskt roligt för mig att kunna läsa de här mailen igen (det tyckte jag även ett halvår efter att vi blivit tillsammans i och för sig) men Helgon.net är riktigt oschyssta och låter alla mail som är över ett visst antal veckor raderas. Jag är mycket besviken över detta. Mailkorrespondensen oss emellan var ändå så pass omfattande och att allt som skrivits är totalt väck känns sorgligt och synd.
Så fy skäms på denna alternativa sida.

Kommentarer
Postat av: frida

Hahahah va kul, kan inte tänka mig att du skulle hänga på en sida som helgon precis:)

Men som sagt, du hade ju dina anledningar.

2008-12-17 @ 23:26:39
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0