Fenomen nattetid

Inatt drömde jag för femtioelfte gången något som innefattade stressad packning av resväska. Jag drömmer återkommande om det. Jag är skitstressad och ska resa iväg nånstans också måste jag komma ihåg allt viktigt som ska med i resväskan. En gång var det Trysil jag skulle till och då insåg jag på bussen att jag hade glömt det viktigaste, snowboarden. Börjar tröttna på såna här drömmar i och med att jag är rätt övertygad om att det hela handlar om mitt kontrollbehov, som då yttrar sig såhär otrevligt i drömmen.

Inatt börjar jag jobba 00 och slutar 04. Hur värt är det då? Hade ju känts bättre om jag fick börja 22 iaf... man kan ju alltid hoppas att de ringer in mig
tidigare ;)
Ärligt talat så är nattpassen ganska sköna eftersom det inte är så mycket folk då. Det mest negativa är alla fulla människor som grisar i serveringen, slänger stolar omkring sig och blir allmänt otrevliga och aggressiva, samt dom som tror att det står singel&kåt i pannan på en. Repliker som "vill du ha sex med mig ikväll gumman?" eller "min polare undrar om du kan tänka dig en date med honom?" är inte alls ovanliga under en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0