Jag ställer krav

Störande på spinningen:

* Folk som rapar. Det är tillräckligt dåligt med luft där inne pga. alla svettångor och när man då tvingas andas in och känna lukten av gammal mat känns det ganska vidrigt.

* Såna som går på medelpass fast dom helt uppenbart borde hålla sig till baspass. Kanske låter ganska snobbigt men det är faktiskt otroligt omotiverande när personen framför inte orkar hålla takten till musiken under en enda låt av passet.

* Instruktörer som verkar vara mycket tröttare än vad man själv är. Jag behöver ha en instruktör som ger energi och som peppar en. Inte någon som hänger över cykeln och flåsar värre än värst.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa!! sjukt kul att läsa dina gamla inlägg. det får jag fortsätta med ngn dag, nu borde jag sova så jag orkar upp imöra :D puss!



ps. det där med rapar i trånga svettiga utrymmen håller jag fullständigt med om, fy faan vad vidrigt!

2010-04-08 @ 01:51:58
URL: http://emilystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0