Fredag

Om ett par timmar kommer Ola hit och dricker kaffe med mig. Det var alldeles för längesen nu faktiskt så det ska bli himla trevligt. Då ska han få se det "nya" vardagsrummet, mitt omgjorda köksfönster och lite sånt.. Jag och mamma planterade ju om alla mina blommor förra helgen när pappa och Mikael tapetserade (gillar genustänket där), så nu består dom inte bara av rötter utan lite jord också. Fin fint.
Ikväll ska jag halka och stressa runt på jobbet vilket känns helt okej eftersom jag är ledig i helgen och vädret ska hålla i sig.

Förresten så är jag så himla effektiv med min uppsats, det känns rätt gött faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Katarina Sandström

Vad kul för Ola då, å få se hur fint du har fått det i fönstrena......

2008-05-09 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0