Kisstanten

Jo det är nämligen så att det finns en tant, skall inte understrykas att det är en väldigt schleten sådan, som brukar gå runt på Nolbygatan vid konsum där jag bor, med någon form av vagn och en massa konsumpåsar fyllda med något.
För några veckor sedan satt jag och åt frukost och möts av denna schletna tant när hon sätter sig bara ett hundratal meter bort och kissar. Det är alltså helt synligt för inte bara mig men för alla som bor i det här avlånga lägenhetshuset, alla som går förbi på gatan, alla som kör förbi som ska till Konsum osv osv...
Igår när jag, Ola och Mikael satt och fikade möts vi av precis samma syn.. Det här var dessutom en fredag mitt på dagen när jättemånga helghandlar precis bredvid. Men där satt hon i alla fall helt odiskret och gjorde sitt, torkade sig med något papper, som hon sedan la i en av konsumpåsarna... Olas min är obeskrivlig! Så sjukt äckligt som han tyckte att det var.
(Mikael använde sin superkamera och zoomade in henne precis efter kissningen så nu har vi henne förevigad på en fin close-up.)

Kommentarer
Postat av: Stina

Shit, den där tanten är inte mysig. Det känns som att hon har hela sitt liv i de där kassarna.. :/

2008-05-20 @ 20:02:41
URL: http://stinaflina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0